spórolás száz napig

spórolás száz napig

A szépségnek ára van. A húszforintos szivacs

2019. november 22. - vanhundred

Harminc után oda kell figyelned a bőröd állapotára. Addig fölösleges, fiatalon igenis működik a regeneráció. Pia, cigi minden ami belefér. Szerencsések még.

No de mi történik utána?  Elkezdesz öregedni. Ez van és ezt el kell fogadni.Nem vagyok bőrgyógyász, csak azokat a készítményeket használom, amiket tizenévesen elkezdtem. Testápoló, és társai. A botox BRRRRRR!!!! Akkor is, ha megfizethető áron lenne nekem. És van a plasztika, ami ugyanaz a kategória mint a botox. Nem hiszek azokban a krémekben sem, amit rohadt (viszonylag) drágán vásároltam meg. Szerintem a legtöbb kamu. Egy kis placebo hatással. Ennyi. Akkor mi marad nekünk nőknek? Micimackó mint nagy életművész gyerekként az eszembe véste:

-Gondolkodj!

Azt tettem.Tíz éve csinálom heti egy alkalommal. Hogy mit? Radírozok. Hogy mivel?

Vegyél egy tízdarabos mosogató szivacs csomagot.Százötven- kétszázért megkapod.Én fürdés közben csinálom. Ez elég fontos.Akkor puhul fel a bőröd. Nemhiába javasolják a gőzölést, ha a pattanásaid akarod kinyomkodni. Amúgy rövideket zuhanyzom én is.De hetente egyszer beleszállok a habokba. Amúgy sem árt egy kis lazítás. 

Jön lényeg. Amikor már úgy érzed, hogy puhul a bőröd. Nem mondok percet, mert attól is függ milyen forró vagy langyos vízben áztatod magad. Akkor előveszel egy ilyen húszforintos szivacsot, és a dörzsis felével elkezded szép finoman masszírozni magad. Először a nyakamon kezdem, és haladok felfelé az arcom irányába. Nem mondom, hogy nagyon kellemes, de elviselhető és ez a lényeg! Szóval ahogy szokom meg a mozdulatokat, úgy már nem is érzem annyira kellemetlenek. Amennyire tudok csak elmegyek a végső határig.Legalább öt percen át, dörzsöld masszírozd az arcod jó erősen. Akkor csinálod jól, ha nagyon vörös fejjel jössz ki a kádból Az sem baj, ha kiserken picit a véred. Mondjuk ennyire keményen nem nagyon szoktam csinálni. És ha igen, akkor legyen időd legalább egy napig pihentetni a bőröd. Igazából csak azért fontos mikor csinálod , mert lehet egy picit vörös lesz a fejed, ha nagyon odanyomod neki.Szóval csináld mert nagyon megéri! Nem hiába szurkálnak tűket is az arcokba Báthory Erzsébetesen. Amit most leírtam az nem a testradír. Ez az arcotokat tartja tökre rendben. Heti húsz forintból. A szivacsot ne dobd ki mert ha kimosod a gépbe utána jó lesz takarítani.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sporoljszaznapig.blog.hu/api/trackback/id/tr5815319932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása